Pagina's

zondag 20 juli 2014

ritsen

Eindelijk aan het "ritsen" geslagen. ;-)
Ik wilde etuitjes maken,
maar de risten die ik had liggen waren te klein.
Dus maakte ik 2 portemonneetjes:
één voor mijn kleine man met een haakje eraan om hem aan zijn broek te hangen en één voor mezelf.
 
 
 (stof en rits gekocht bij Veritas)
 
(stof wéér het tafelkleed van Xenos, rits Veritas)
 
 
Het ging niet perfect:
De ritsen zitten een beetje raar en bij één van de twee
heb ik een voeringsstofje per ongeluk binnenste buiten genaaid, mááár ze zijn bruikbaar,
dus ik ben helemaal happy! :-)
Nu maar blijven oefenen...
 
 
:-)
 


2 opmerkingen:

  1. Hey Mirjam! Heel leuk gedaan!
    Je kan altijd je foto's uploaden in onze facebook-app, zo maak je elke maand kans op een waardebon van 25 euro!

    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Alvast nog veel creatie plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, bedankt!!!
      Ik vind jullie stofjes echt geweldig!

      Heb helaas geen facebook...

      Verwijderen